Šiek tiek apie mano mylimiausią mezgimo raštą vaikams - ripsą


Būsimo "ripsinuko" pradžia

Ir vėl naujas projektas, ir vėl kūrybinės kančios. Jei siūlų kaip ir šiam kartui turiu pakankamai, tai išsirinkti raštą laiko prireikia...Eilinį kartą norisi gražiai, lengvai ir greitai. Tokiu atveju labiausiai tai man patiktų...ripsas! Bet negi ir vėl?

Visgi papasakosiu apie savo sūnaus mylimiausio megztuko gimimo istoriją. Pradžiai dar priminsiu, kad ripsas - mezgimas gerosiomis akimis abiejose mezginio pusėse. Griebiu bambukinius (mano mėgstamiausius) virbalus ir pradedam. Su nekantrumu užsidedu mezgimo akis pavyzdėliui. Nors mezgimo žurnaluose rekomenduojama megzti 10x10cm dydžio, bet aš to niekada nesilaikau ir užsidedu kilputes "iš akies". Žiūriu pagal siūlų storį, šį kartą bus 28 akys. Man tereikia išbandyti siūlus, nusistatyti reikiamą virbalų storį, o ir šiaip, tiesiog pamedituoti, kas kaip bus. Prisimenu, kad turiu keletą mezgimo žurnalų vaikams, greitai permetu juos akimis (mamoms laiko užsiimti įdėmiu skaitymu laiko nerasta) ir suvokiu, kad ne, ne tas. Norisi kažko savito. Nors šiaip, manau, mezgimo žurnalai yra tikrai geras daiktas įkvėpimams. Vėlgi, lietuvių kalba jų nėra daug, o kurie yra, tokie įprasti ir kiek pabodę savo pavyzdžiais. Gal todėl vyresnės kartos moterys ir mezga truputį, na, tokius nelabai "skanius" įvairiaspalvraščius mezginius...Dažnai internetas joms nėra artimas draugas.

Pyragas, kava yra tiesiog privalomi prie smagaus mezgimo

Geriau grįžtam prie savojo mezginuko. Kadangi pavyko užsūpuoti miegučiui savąjį vaikiną, įterpiam kavos pertraukėlę (tik kavos pavyksta retai, pyragas tiesiog veržiasi į kadrą kartu). Mezgant pavyzdėlį jo pradžią dažniausiai pradedu ripsu. Mezgasi lėčiau, bet išeina toks standus, tankus kraštelis. Lengva megzti, lengva išmatuoti, susiskaičiuoti eiles ir t.t. Mintys sukasi ratu toliau, bet į priekį įsiveržia pirmūnė "reikia, kad megztukas greitai nesusitrintų ir būtų standus". Ai, dar būtinai, reikia tokio rašto, kad eitų viena akimi žiūrėti, ką veikia mažasis, tuo pačiu būtų neblogai žiūrėti serialą ir greitai greitai siekti rezultato. Pažįstami norai?☺Bemezgant suvokiu, kad turiu tos pačios rūšies siūlų keletą spalvų, kurios ne visai mano, bet mažam berniukui...Puikiai! Na, tai koks geriausias raštas įvairiaspalviam, paprastam, bet neprastam megztukui? Aišku, kad mano vaikiškų megztukų karalius RIPSAS!
Ripso ir spalvų pasaka berniuko megztukui

Štai tokia mano eilinio projekto mezgimo istorija ir toks mylimiausias mezgimo raštas vaikams. Galbūt man nepritarsite, galbūt turite visai kitą nuomonę? Koks yra jūsų mylimiausias raštas? Pasidalinkite mintimis, labai lauksiu! P.S. paveikslėlyje aukščiau, rezultatas išėjo maždaug per 4-ias dienas, tiksliau, per keturias vaikučio "perpietes".

Iki susimezgimo, Justė

Komentarai

  1. Labai dailus megztukas. Aš daugiausia mezgu labdarai (benamiams), bet smagu pamatyti kitka.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą