Megztos Kalėdos: namų dekoras su kojinėmis (III-dalis)

Kojinės kojinės kojinės, kaip žiemą be jų! Man šiltos, rankų darbo megztos kojinės yra tikrų tikriausias patvirtinimas, kad jau tikrai atėjo žiema. Aš pati kiek tingiu jas megzti, nemeluosiu čia jums ir apie "milžinišką" patirtį su jomis . Atrodo, kad lyg tam laiko gaila, lyg poreikio nėra. Nors šiaip tikrai aplstu nuo jų žavesio, o ypač nuo raštuotų, margintų stambiomis pynėmis...

Megztos gražuolės iš čia

Grįžtam prie namų puošybos savo megztais (arba gautais dovanų) darbeliais. Šiuo atveju kojinėmis. Man atrodo, kad visai nesvarbu, ar puošiant namus prieš Kalėdos, pakabintos kojinės bus margintos teminiais motyvais, ar ne. Labai gražu ir paprastos vienspalvės. Galima pakabinti tiesiog jau turimas kojines, į jas kyšoti įdėti laikmetį atspindinčias smulkmenas. Galvoje sukasi mintis apie blizgius kalėdinius žaisliukus, mini dovanėlių pakuotes, šokoladinius seneliukus ir pan. Ką manote?

Raštuotos linksmuolės iš čia

Turint laiko ir kantrybės megsčiau kažką tokio: spalvoto, raštuoto, linksmo, netgi beprotiško! Taip megztas kojines būtu smagu padovanoti vaikams ar gerą hurmoro jausmą turintiems draugams. Šiaip idėja megztomis kojinėmis puošti židinius atrodo, kad Lietuvoje nebėra populiari. Bet juk ir logiška, židinius įsirenginėjame vis mažiau, tiesiog nebeturime tam galimybių...Bet juk nebūtina kojines kabinti virš židinių, galima jas rišti prie lovos galo, prie rankenų, kabinti kaip girliandas ant eglutės ar langų! Na, o pakabinus jas, kartu su mažaisiais laukti iš Kalėdų senelio dovanų :).

Raštai ir spalvos iš čia

Puošti namus megztomis kojinėmis nėra kažkokia naujiena, tad daug neišsiplėsiu, dar ir pačios man galite daugiau pavyzdžių pamėtėti. Aš tik sau ir Jums primenu, kad būkime drąsios ir kūrybingos, o grožį bandykime atrasti paprastose detalėse :). Gaila, bet kartais ir man ne visada tai pavyksta padaryti...

Iki susimezgimo,
Justė

Komentarai