Mezginiai 2019 metais I: moteriški megztiniai

Žinot, kam man mažiausiai gaila savo laisvo laiko? Ogi naujų mezginių idėjų paieškai internete. Kaip man patinka atrasti kažko tokio, nuo ko atsiveria žabtai, kad kaip ir aš tooookio norėčiau...Tokie radiniai mane tiesiog "ant smūgio" įkvepia sukurti kažką naujo. Ir atgaivina pačios mintis, kad su mezgimu iš tiesų viskas tvarkoje, tai ne seniena, toli gražu, tik reikia kūrybiškumo (ši tema man vis dar skaudi). O BET TAČIAU - galiausiai mezgu kažką labai įprasto, nes taip greičiau ir netrukdo žiūrėti serialo :)


Įžangai būtų tiek, panaršome po mezginių madas, tendencijas 2019 metams kartu. Ir ką pirmiausiai vesčiau į paieškos laukelį, galvodama apie megztus trend'us, tai kažką greta "VOGUE". Ir ką skelbia ši kompanija ateinantiems metams, tai kad turime derinti patogumą su eleganciją. Kaip ir nieko naujo, kaip ir visada, sakyčiau. Ir su šiuo šūkiu man labiausiai asocijuojasi oversize stiliaus mezginiai. Iš viso to, ko prisižiūrėjau, kas labiausiai priliptų man, pasidalinsiu su Jumis.

Oversize stiliaus megztiniai

Vieni tokio stiliaus drabužius vadina išdidinto tūrio, kiti kabančiais beformiais maišais, dar kiti tiesiog per dideliais. Anksčiau pati maniau, kad tokie, o ypač megzti, tinka tik itin lieknom merginom. Mano mama išvis tokio rūbo turbūt nesuprastų, nes gi visus megztinukus merginos turi gražiai įliemenuoti, kaip čia dabar...:). Visgi aš taip nebemanau, mama "sorry", tai yra nesąmonė ir pati šiuo metu tokio megztinio noriu. Minkšto, jaukaus ir pūkuoto. Projektas bręsta. Žemiau dalinuosi variantais iš norų sąrašo.  

Foto skolinau iš čia

Spalvos. Nors madingiausia 2019 metų spalva yra paskelbta "Pantone" (koralinė), bet koks mums skirtumas. Man toji "Pantone" labiau tiktų ir patiktų pavasariui. O foto viršuje parodo mano silpnybę smaragdo žaliai spalvai. Nors šiuo metu nieko tokio panašaus neturiu, bet noooriu. Dėl rašto - oi, kaip man patinka paprastumas. Čia kas, ripsas ar blogosios akys, m?


Foto skolinau iš čia

Detalės. Tame mezginio paprastume visgi norisi kažkokio cinkelio, ar tai uogytės, žodžiu, kaip pavadinsi taip, bet įdomybės. Šiame megztinyje tai būtų prailginta nugara ir didžiule saga susegami šonai. O kodėl ne, įdomus variantas, aš tokio nemezgiau, nors praėjusiais metais tokio tipo rūbų mačiau ne vienoje kolekcijoje.


Raštas. Na, jei su megztinio forma jau viskas aišku, tai dar kiek atkreipkime dėmesį į raštą. Kokio grožio to megztinio viršuje rankovės! Bet kiek reikėtų darbo išnarplioti tokioms pynėms...Ryžtis ar ne? Juk tik rankovės...

Siūlai. Visada galvoju ne tik apie grožį, bet ir praktinę pusę. Tokio stiliaus mezginiai turėtų būti sunkesni už įprastus, tiesa? Nors megzti iš itin storų siūlų būtų greitesnis variantas, bet tik su ta sąlygą, kad tie siūlai bus ne gryna vilna. Įsivaizduojate, kokį avies kailiuką ant savęs užsimestume? :). Aš pati galvoju apie pusvilnę arba ploną, maždaug 2.5-3.0 nr. storio virbalams tinkamą vilną kartu su moherio. Be moherio man būtų tiesiog per ilgas darbas, o pūkelis suteiks VOUG'O deklaruojamą eleganciją.

Šiam kartui tiek. Tai vos keletas variantų, tiesiog minčių pasidalijimas su Jumis. Kitame įraše pabandysiu apžvelgti megztus aksesuarus ir galbūt dar spėsime kažką nusimegzti ar įsigyti. Dabar kimbame į darbą ir bandome nunarplioti kažką gražaus. Sau, ne kitiems! Lauksiu pritarimų arba prieštaravimų apie šį stiliuką, kurį trumpai apžiūrėjome viršuje. 

Iki susimezgimo, Justė

Komentarai